Anadan görme olarak demografik bilgilere gereğince bünyelmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun şehir analizleri kucakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir takip kimliğini sitenize ulamak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, gelir ve taalluk alanları kadar değmaslahatkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların maslahatletmeniz kucakin farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden almak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, reva maliyette yapma zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı mübadele harbiden inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arz kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin son plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değmaslahatti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle bile çıktı “ne istersem onu allıkırım” dönemi kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs derece balaban gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Haber ve bildirişim teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına entrika iş proseslerini değmaslahattirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası oldu.